menu

Garden Space - szukaj
Garden Space - caret
Garden Space - caret 0 szt. / 0.00
  • Twój koszyk
  • Koszyk pusty

FAQ

 

1. Jak sprawdzić dostępność produktów?

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Niedostępny – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez 
    email: sklep@gardenspace.pl lub telefonicznie: 48 33 484 18 86
  • Na wyczerpaniu – ostatnie sztuki danego towaru, warto się pospieszyć z zakupem!
  • Średnia ilość – mamy przynajmniej kilka/kilkanaście egzemplarzy
  • Duża ilość – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień
  • Produkt na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie sprowadzić ten produkt - skontaktuj się z nami drogą 
    email: sklep@gardenspace.pl lub telefonicznie: 48 33 484 18 86

2. Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto po zalogowaniu 
do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżacych oraz już zrealizowanych zamówieniach: 
statusie, zawartości, podanych adresach, itp.


3. Jak długo będę czekać na przesyłkę?

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby 
potwierdzić zamówienie - wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane 
informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.


4. Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej 
przez Ciebie formy dostawy.


5. Jakie występują formy dostawy?

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, 
możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • transport Standard - dostarczenie towarów "pod drzwi"
  • transport Premium - wniesienie, rozpakowanie, montaż, ustawienie, zabranie i utylizacja odpadów
  • odbiór osobisty
  • paczkomat InPost
  • kurier DHL / Ambro Express

Podane ceny transportu obowiązują na terenie Polski. Transport zagraniczny wyceniany jest indywidualnie - prosimy o kontakt :
Transport i logistyka tel.: 33 484 18 89, 533 340 479 lub transport@gardenspace.pl


6. Ile zapłacę za przesyłkę?

Towar zakupiony w Garden Space wysyłany jest naszym transportem lub za pośrednictwem firmy kurierskiej. Cena dostawy zależna jest od gabarytu zamówionych produktów.

Dostawa premium jest dodatkowo płatna i jej cena zależna jest od gabarytu i stopnia skomplikowania montażu zamówionych produktów.

W celu zoptymalizowania czasu i formy dostawy prosimy o 
kontakt z naszym biurem handlowym
tel.: 33 484 18 86 lub sklep@gardenspace.pl


7. Jak zapłacić za zamówienie?

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z 
następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe,
  • gotówką,
  • płatność elektroniczna (przelew on-line),

8. Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

Oczywiście, możesz odebrać zamówienie w punkcie odbioru osobistego, znajdującym się pod adresem: 
Unii Europejskiej 26 32-600 Oświęcim, godziny pracy punktu znajdziesz w zakładce Kontakt.


9. Co to są kupony rabatowe?

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę kodów, 
które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu.

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny –
nie spowoduje przyznania określonego rabatu.


10. Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w
formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT |
umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu
opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.


11. Jak zmienić moje zamówienie?

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na 
wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, 
dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak
najszybciej - najlepiej telefonicznie: 48 33 484 18 86.


12. Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na
wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej
telefonicznie: 48 33 484 18 86.


13. Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

Czas trwania gwarancji udzielonej klientowi instytucjonalnemu to 12 miesięcy licząc od daty sprzedaży produktów.
Czas trwania gwarancji dla klientów prywatnych dla poszczególnych kolekcji przedstawia poniższa tabela. W przypadku
wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z naszym biurem handlowym. Jest to bardzo szybki proces
reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności.

Zumm ® 60 miesięcy
Oltre ® 60 miesięcy
Vimine ® 60 miesięcy
ZUMM Premium ® 60 miesięcy
Aerocover ® 24 miesiące
SUNS ® 60 miesięcy
Flucci ® 24 miesiące
Capi Europe ® 60 miesięcy
Marroni Grills ® 60 miesięcy
Platinum 24 miesiące
pozostałe 24 miesiące

*dotyczy produktów zakupionych po 12.08.2024r.


14. Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy 
opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie 
skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 48 33 484 18 86.
W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji prosimy o zapoznanie się z procedurą reklamacji lub skontaktowanie się
z nami pod numerem telefonu: 48 33 484 18 86.


15. Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy 
lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować na: Garden-Space sp.z.o.o. z 
siedzibą w 32-600 Oświęcim przy ul. Unii Europejskiej 26, tel.:48 33 484 18 86, e-mail: sklep@gardenspace.pl o swojej 
decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednorazowego Oświadczenia (np. pismo wysłane drogą
pocztową, faksem lub pocztą elektroniczną).

Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Mogą Państwo
również wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną
lub skorzystać z dostępnego formularza on-line

Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie
otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (np. pocztą elektroniczną).

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania 
przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Skutki odstąpienia od umowy:

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty 
dostarczenia rzeczy ( z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego
niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowanego przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, 
w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa do odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności
dokonamy przy użyciu dokładnie takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, 
chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w 
związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia 
nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Jeżeli konsument otrzymał rzecz w związku z umową: Prosimy o odesłanie lub przekazanie nam rzeczy na adres: 
Garden-Space sp.z.o.o. z siedzibą w 32-600 Oświęcim przy ul. Unii Europejskiej 26, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, 
w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy.
Termin jest zachowany jeżeli Państwo odeślą lub dostarczą rzecz przed upływem terminu 14 dni.

W przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności wielu rzeczy, które dostarczane są osobno,termin 14 dni 
liczy się od momentu w którym weszli Państwo w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż 
przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy.

16. Wzór pisemny formularza odstąpienia od umowy:

(Formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

- ADRESAT: Garden-Space sp.z.o.o. z siedzibą w 32-600 Oświęcim przy ul. Unii Europejskiej 26, 
tel.:48 33 484 18 86, e-mail: sklep@gardenspace.pl

- Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym(*) odstąpieniu od umowy 
sprzedaży następujących rzeczy(*), umowy dostawy następujących rzeczy(*),
umowy polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*), świadczenie następującej usługi(*): .................................... ,

- Data zawarcia umowy/odbioru(*):........................................................................ ,

- Imię i nazwisko konsumenta(-ów)/nazwa firmy(*):......................................................... ,

- Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest wysłany w wersji papierowej): .................................. ,

- Data: ..................................... .

(*)- Niepotrzebne skreślić.