szukaj
koszyk
Wszystkie produkty sprzedawane w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. Czas trwania gwarancji udzielonej klientowi instytucjonalnemu to 12 miesięcy licząc od daty sprzedaży produktów. Czas trwania gwarancji dla klientów prywatnych dla poszczególnych kolekcji przedstawia poniższa tabela. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z naszym biurem handlowym. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności.
Zumm ® | 60 miesięcy |
Oltre ® | 60 miesięcy |
Vimine ® | 60 miesięcy |
ZUMM Premium ® | 60 miesięcy |
Aerocover ® | 24 miesiące |
SUNS ® | 60 miesięcy |
Flucci ® | 24 miesiące |
Capi Europe ® | 60 miesięcy |
Marroni Grills ® | 60 miesięcy |
Platinum | 24 miesiące |
pozostałe | 24 miesiące |
*dotyczy produktów zakupionych od dnia 12.08.2024r.
Gwarancja nie dotyczy poduszek (poszewek i wypełnień) z kolekcji Zumm ®, Oltre ® oraz Vimine ®.,
Należy pamiętać, że roszczenia gwarancyjne nie mają zastosowania w przypadku uszkodzeń wynikających z:
niewłaściwego użytkowania lub obsługi,
wpływów czynników środowiska (wilgoć, ciepło na elementy wykonane z drzewa tekowego),
nieprzestrzegania instrukcji obsługi,
użycia siły (np. uderzenia, wstrząsy, upadki),
nieautoryzowanych prób naprawy,
Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 48 33 484 18 86.
Po pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@gardenspace.pl lub telefonicznie: 48 33 484 18 86. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.
Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować na: Garden-Space sp.z.o.o. z siedzibą w 32-600 Oświęcim przy ul. Unii Europejskiej 26, tel.:48 33 484 18 86, e-mail: sklep@gardenspace.pl o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednorazowego Oświadczenia (np. pismo wysłane drogą pocztową, faksem lub pocztą elektroniczną).
Mogą Państwo skorzystać z wzoru Formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Mogą Państwo również wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną. Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (np. pocztą elektroniczną).
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
Skutki odstąpienia od umowy:
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy ( z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowanego przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa do odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu dokładnie takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Jeżeli konsument otrzymał rzecz w związku z umową:
Prosimy o odesłanie towaru na koszt własny lub osobiste przekazanie nam rzeczy na adres: Garden-Space sp.z.o.o. z siedzibą w 32-600 Oświęcim przy ul. Unii Europejskiej 26, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany jeżeli Państwo odeślą lub dostarczą rzecz przed upływem terminu 14 dni.
W przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności wielu rzeczy, które dostarczane są osobno,termin 14 dni liczy się od momentu w którym weszli Państwo w posiadanie ostatniej z rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie ostatniej z rzeczy.
(Formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)